.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای خوش از حج 92

رییس سازمان حج و زیارت از توافق با مقامات عربستان برای افزایش سهمیه های حج در سال آینده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ حجت الاسلام موسوی  با اشاره به سفر هفته گذشته به عربستان؛ گفت: خبرهای خوشی درباره افزایش سهمیه حج سال آینده به زودی منتشر می شود.

وی اعلام میزان افزایش سهیمه های حج را به نهایی شدن توافقات با عربستان اعلام کرد.

رییس سازمان حج و زیارت از ادامه طرح کاهش اعزام عوامل اجرایی خبر داد و افزود: طرحی در دست داریم که اعزام حدود هزار نفر از عوامل اجرایی کاهش یابد و این سهمیه را به عنوان سهمیه مردمی به کسانی که در نوبت هستند اضافه خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی از صدور اطلاعیه ای درباره حج تمتع در نیمه دوم فروردین سال آینده خبر داد.

وی درباره هزینه های حج تمتع نیز گفت: با نوسانات ارزی هزینه های حج افزایش پیدا کرده است اما تلاش می کنیم اجازه ندهیم نوسانات خدمات ما را گران تر کند.

احتمال تغییر روش ثبت نام و سپرده گذاری عمره و حج

رییس سازمان حج و زیارت گفت: اگر بانک ملی به تعهدات خود عمل نکند درخصوص روش ثبت نام و سپرده گذاری عمره و تمتع تجدید نظر خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما این تجدیدنظر را شامل تغییر بانک، نوع سپرده گذاری و تغییر شکل ثبت نام اعلام و اضافه کرد: البته طرحی داریم که بانکی با عنوان بانک حج راه اندازی شود.

وی افزود:‌ در این طرح سعی بر آن خواهد شد که سپرده ها در راه صحیح و درست استفاده شود که حداقل مابه التفاوت از مردم گرفته نشود یا کمتر گرفته شود.

رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: بانک تعهدی داده است که باید آن را عملی کند و در آخرین جلسه ای که داشتیم قول دادند که توافقات را عملیاتی کنند و ما منتظریم تا پایان سال عملیاتی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.807 seconds.